گیت G305 استیل تک پایه
گیت G305 جنس استیل، ساخت و طراحی محکم و زیبا، سایز متوسط و کاربردی، قابل اتصال به انواع دستگاه های کنترل تردد و خدمات ورزشی، نصب سریع، راندمان بالا و عمر طولانی، قابلیت استفاده در سالن های کوچک و حتی بزرگ
گیت G305 استیل تک پایه

توضیحات

این گیت به صورت رفت و برگشت می توانند ورود و خروج ورزشکار را مدیریت نماید. امکان استفاده از چندین گیت برای یک معبر ورودی و یا چندین سالن نیز میسر می باشد. پس اگر بزرگترین نگرانی شما به عنوان یک باشگاه دار، کنترل دقیق رفت و آمد افراد است، گیت های شرکت جهان گستر همان چیزیست که به آن نیاز دارید… عملکرد این گیت ها به صورت آهنربایی(MAGNET) بوده و از طریق اتصال به برق شهری کار میکند. بدین صورت که در زمانی که برق به گیت وصل میگردد برد الکترونیکی درون گیت دستور عملکرد به مکانیک مگنت را داده و مگنت نیز سوییچ نگه دارنده را آزاد نموده و اجازه گردش گیت را میدهد(یک دور). با توجه به اینکه دستگاه های کارتخوان/اثرانگشت این شرکت دارای پایه فرمان دهنده ورود و خروج (رله) میباشند، زمانی که نیاز باشد یک دستگاه کارتخوان به دستگاه متصل گردد رله ورود و خروج دستگاه به پایه های ورود و خروج برد الکترونیکی گیت متصل میگردد که در نهایت برد از طریق این ورودی دستور عملکرد و گردش گیت را به صورت گردش ورود و یا گردش خروج میدهد. همچنین میتوان  این دستورات را از طریق یک کلید یا ریموت بر روی میز اپراتور نیز مستقر کرد تا اپراتور بتواند از پشت میز خود ورود و خروج اعضا را به صورت دستی انجام دهد.

زمانی که برق دستگاه قطع میگرد ارتباط مگنت دستگاه با پایه نگه دارنده نیز قطع شده و اهرم روبرو به پایین افتاده تا افراد بتوانند از باشگاه خارج گردند. و زمانی که برق مجددا وصل گردد اپراتور تنها یکبار اهرم را به صورت دستی با لا آورده(۹۰درجه) تا ارتباط مگنت و اهرم برقرار گردد و در حالت آماده بکار قرار گیرد.

فهرست